Кафедра фінансів суб'єктів господарювання і страхування

Тернопільський національний економічний університет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УЧАСНИКИ ПЕРШОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ ПРЕЗЕНТУЮТЬ РОЗРОБЛЕНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАХОВИХ ПРОДУКТІВ

 

 

2 листопада відбулось чергове засідання Першої Студентської Страхової Компанії. У ході даного заходу студенти-страховики презентували авторські програми реалізації страхових продуктів, пропонованих їхніми страховими компаніями.

Розповідаючи про етапи та методи просування розробленого страхового продукту, що стосується страхування сільськогосподарських ризиків, ст. гр. ФМО-31 Платонова М. та Юхимець Я. відзначили, що їхня маркетингова стратегія ґрунтується на аналізі кон’юнктури ринку, потенційних і наявних клієнтів страхової послуги, сегментації ринку та розробці ефективного маркетинг-міксу.

У процесі розробки плану реалізації страхового продукту “Страхування школярів та студентів від нещасних випадків” студентки групи Ф-33 Табака С. і Павлюс О. досліджували тенденції на тому сегменті страхового ринку, на якому представлено страхову організацію, акціонерами котрої вони є, визначали групи ризиків для потенційних страхувальників, вивчали потенційні можливості компаній-конкурентів та сильні і слабкі сторони своєї компанії.

Студенти групи ФСГ-31 Беліченко Ю., Батурина М., Крамарчук Т., Минько Д., Покощан М. відмітили, що у процесі розробки програми просування страхових продуктів було враховано ключові чинники, що мають значний вплив на рівень споживчого попиту, зокрема такі як рівень купівельної спроможності споживачів, ціна страхових послуг, ймовірність настання страхових випадків, рівень соціального забезпечення, рівень конкуренції на страховому ринку. Практики у сфері страхового бізнесу відзначили, що представлені студентською молоддю авторські концепції реалізації страхових продуктів сприятимуть зростанню рівня якості страхових продуктів та формуванню стимулюючого попиту на них, підвищенню зацікавленості страхових посередників у результатах їхньої співпраці із страховиками, забезпеченню конкурентоспроможності страхових компаній. Запровадження хоча б однієї із представлених маркетингових стратегій сприятиме покращенню діяльності страховиків, що спрямована на розробку і прийняття ефективних управлінських рішень в сфері оптимізації відносин між страховими компаніями та її клієнтами з метою задоволення потреб обох сторін: компанії – в отриманні прибутку, а клієнтів – в отриманні якісних страхових послуг.